در کلیه بیماری مزمن اگر کراتینین سطح تا 12 آیا این درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در کلیه بیماری مزمن اگر کراتینین سطح تا 12 آیا این درمان

در بیماری مزمن کلیه اگر سطح کراتینین تا 12 است که آن را درمان؟ به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار بیماری کلیه یک بار سطح کراتینین خود را تا 12، می توان آن را توسط هر یک از درمان های درمان اما نه به این معنی است شما هیچ شانسی برای لذت بردن از زندگی با کیفیت بالا.
چگونه می توان بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 12 لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا؟
شما می دانید زمانی که کراتینین سطح تا 12 است که بسیاری از نشانه ها و عوارض که بر زندگی بیمار تا حد زیادی به ارمغان بیاورد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید برخی از درمان ها، مانند دیالیز، به موقع برای از بین بردن آن نشانه هایی که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند شما را. اما شما می دانید دیالیز نیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که آن را تسکین آن علائم بیماری کلیه، بنابراین شما بهتر است برخی از روش های درمانی برای از بین بردن اثرات جانبی دیالیز. در صورت امکان، شما باید برخی از درمان های جایگزین دیالیز پیدا کنید.
همه در همه، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می توانید بیماری خود را تحت کنترل گرفتن شما ممکن است یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.
چه نوع از درمان برای کنترل بیماری های کلیوی مفید است؟
دیالیز، همانطور که در بالا ذکر شد، این می تواند برخی از علائم و نشانه های بیماری های کلیوی را کاهش دهد، اما آن را می تواند بیماری خود را کنترل کنند. در مقایسه با دیالیز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کنترل بیماری های کلیوی موثر تر است، آن را می تواند به توقف، حتی از طریق تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر معکوس پیشرفت بیماری کلیه است.
اگر شما علاقه مند در این نوع از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: